superhot prototype

Superhot prototype

Zainstaluj w WebCatalog Desktop. Nie masz zainstalowanego WebCatalog Desktop? Pobierz WebCatalog Desktop. Zagraj w internecie.

W chwili śmierci wokół modelu pojawiają się cząsteczki imitujące krew, a sam model zanika dzieląc się na kilka pasów. Jedyne, co po nich zostaje, to rzeczone okulary i broń, którą trzymali. W wersji beta, przeciwnicy zyskali nowy, bardziej kanciasty kształt i pozbyli się okularów. Ponadto "rozbijają się" jak szkło, gdy umierają. Jedyną różnicą między graczem , a przeciwnikiem jest to że w broniach przeciwników nigdy nie kończy się amunicja. Mimo to, po kilku wystrzałach będą potrzebowali dłuższej chwili na przeładowanie swojej broni.

Superhot prototype

Gra została wydana w roku i jest dostępna na różnych platformach, w tym na przeglądarkach internetowych, PC i konsolach. Zostajesz wrzucony do niezwykle minimalistycznego środowiska 3D, w którym nie masz nic poza swoim refleksem i szybkim sprytem. Czas płynie tylko wtedy, kiedy ty to robisz lub kiedy atakujesz. Musisz więc działać sprytnie, aby przejść przez każdy poziom. Jedno uderzenie i odpadasz. Przyspieszaj i spowalniaj czas, badając każdy etap i unikając pocisków wroga. Masz dużą przewagę nad przeciwnikiem, ponieważ możesz zatrzymać czas i ocenić sytuację, zanim jeszcze coś się stanie. Musisz jednak uważać, jeśli celuje w ciebie więcej niż jeden wróg, a nie ma gdzie się ukryć. Pozwól, by wszystkie pociski cię minęły i poruszaj się z wielką ostrożnością. Myślisz, że dasz radę?

Podobnie jak gracz, przeciwnicy potrzebują również chwili czasu między kolejnymi wystrzałami. W tej grze superhot prototype mają oni jednak Kija golfowego. Betonowy przeciwnik jest częściowo lub rzadko w całości wykonany z betonu, co czyni go częściowo odpornym na uszkodzenia.

Produkcja została stworzona przez łódzkie studio SUPERHOT team, pod przewodnictwem Piotra Iwanickiego, na potrzeby konkursu 7DFPS edycja z roku , jednak pomysł spodobał się graczom tak bardzo, że postanowiono stworzyć dużo bardziej rozbudowaną wersję. Na ten cel zebrano ponad tysięcy dolarów w serwisie Kickstarter, a drugie tyle pozyskano z umów z partnerami. Całość podzielono na szereg niewielkich, kolejnych pomieszczeń, w których trzeba po prostu wyeliminować wszystkich przeciwników. W przeciwieństwie do tradycyjnych FPS-ów , akcja nie skupia się wyłącznie na samym strzelaniu, gdyż podstawą zabawy jest czas, który płynie tylko wtedy, gdy poruszamy się postacią. Początkowo bardzo często jesteśmy pozbawieni jakiejkolwiek broni, którą potem podnosimy z ciał poległych wrogów. Dodatkowo, aby nie było za łatwo, liczba sztuk amunicji została odpowiednio ograniczona, a jeden celny strzał sprawia, że giniemy i zaczynamy poziom od początku.

Rating: 4 Superhot Prototype is one of the coolest shooter games you have ever seen! Don't believe us? Come and try it out! View Superhot Prototype Gameplay. Superhot Prototype is a slow-motion action game that you must stop time and shoot all the guys that will try to kill you.

Superhot prototype

Superhot burst onto the scene last summer, making waves out of the 7DFPS Seven-Day First-Person Shooter game jam with a browser-based prototype featuring a simple, unique mechanic: It's a shooter in which time moves only when you do. The developers, seeing a groundswell of interest around the prototype and a Steam Greenlight campaign, decided to expand what they had into a full game. According to Spierewka, the developers at Superhot Team spent a lot of time planning their next steps after the initial attention their project received. They put the game on Steam Greenlight in September, and fans voted it through within five days — then the shortest time frame in Greenlight history. At that point, they knew they had an audience. But they realized that before they could decide on a funding plan, whether it was to go with an independent publisher, become a platform-exclusive title or try Kickstarter, they had to figure out how they would expand their minute prototype into a game approaching the two- to three-hour length of Portal. Spierewka said Superhot 's lead designer and creative director, Piotr Iwanicki, was "really fixated" on introducing a katana that would allow players to both kill enemies and slice incoming bullets in half.

In mixed company 9th edition

DOOM I. O aplikacji. Gra została wydana w roku i jest dostępna na różnych platformach, w tym na przeglądarkach internetowych, PC i konsolach. Combat 5. Stój nieruchomo i szukaj najlepszych sposobów poruszania się i unikania nadchodzącego ognia. Nie masz zainstalowanego WebCatalog Desktop? Strzelaj i poruszaj się, aby zobaczyć, jak Twoje kule odlatują. Gun Fu: Stickman 2 poki. Musisz jednak uważać, jeśli celuje w ciebie więcej niż jeden wróg, a nie ma gdzie się ukryć. Wolfenstein 3D. Zamaskowane strzelanki w trybie wieloosobowym. Lava Bird poki. Tryb wyzwań polega na ponownym przejściu kampanii, tym razem z różnymi modyfikacjami, np. Jedyne, co po nich zostaje, to rzeczone okulary i broń, którą trzymali.

But this section is much more personal than that.

Spis treści. Wsparcie techniczne. Ponadto "rozbijają się" jak szkło, gdy umierają. The Last Stand: Union City. Wyświetl historię Dyskusja 0. Wystąpił jeden lub wiele błędów. Wild Bullets poki. Czas płynie tylko wtedy, kiedy ty to robisz lub kiedy atakujesz. Atakują gracza wyłącznie wtedy, gdy znajdą się w jego polu widzenia. Liczy się to również w przypadku ostrzału wroga! WebCatalog Desktop.

3 thoughts on “Superhot prototype

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *